WeDo 2.0 – Lesson 2 – A
Pulling
Σκοπός του μαθήματος:
- Διερεύνηση των δυνάμεων και πως μπορούν αυτές να μετακινούν αντικείμενα.
- Κατασκευή και προγραμματισμός ενός ρομπότ με σκοπό την διερεύνηση της επίδρασης που έχουν οι ισορροπημένες και μη ισορροπημένες δυνάμεις στην κίνηση ενός αντικειμένου (Μελέτη Ακινησίας)
- Καταγραφή και παρουσίαση των ευρημάτων σχετικά με τις δυνάμεις.
Στάδιο διερεύνησης
- Ο Max και η Μia είναι ενθουσιασμένοι με τις μηχανές που μπορούν να τραβήξουν βαριά αντικείμενα.
- Θέλουν να ερευνήσουν τι είναι αυτό που προκαλεί την κίνηση ενός αντικειμένου.
Συζήτησε τις απορίες του Max και της Mia
- Πως μπορείς να κανείς ένα αντικείμενο να κουνηθεί;
- Μπορείς να εξηγήσεις την τριβή;
- Προέβλεψε τι θα συμβεί αν η δύναμη έλξης ενός αντικειμένου είναι μεγαλύτερη από την μια κατεύθυνση από ότι από την άλλη.
Στάδιο κατασκευής
Χρησιμοποίησε τα τουβλάκια:
- Κατασκεύασε ένα ρομπότ που θα τραβάει ένα αντικείμενο για μια μικρή απόσταση.
Συνέδεσε το Smarthub
- Ενεργοποίησε το Smarthub και σύνδεσε το στην συσκευή σου. Δες το βίντεο αν χρειάζεσαι βοήθεια.
- Δες το πάνελ των βοηθειών για περισσότερη καθοδήγηση.
Προγραμμάτισε το ρομπότ
- Προγραμμάτισε το ρομπότ ώστε να μπορεί να έλκει ένα αντικείμενα για μια συγκεκριμένη απόσταση όπως στο βίντεο.
Διερεύνησε με τον Max και την Mia
- Πρόσθεσε αντικείμενα στο καλάθι έως ότου το ρομπότ να μην μπορεί να το τραβήξει. Πρόβλεψε τι θα συνέβαινε αν θα έβαζες ρόδες στο ρομπότ σου. Κατέγραψε τις προβλέψεις σου.
- Βάλε τις μεγάλες ρόδες στο ρομπότ και επανέλαβε το πείραμα. Κατέγραψε τα αποτελέσματα.
- Βρες το βαρύτερο αντικείμενο που μπορεί να τραβήξει το ρομπότ χρησιμοποιώντας τις μεγάλες ρόδες.
- Κατέγραψε πως οι δυνάμεις είναι σε ισορροπία ή δεν είναι σε ισορροπία σε κάθε περίπτωση.