Sub lesson: Design for Someone

Invention squad 5/5

Σε αυτό το κεφάλαιο οι μαθητές θα εφαρμόσουν δεξιότητες μηχανικού σχεδιασμού σε κάθε βήμα της κατασκευαστικής διαδικασίας με το να εξηγούν προβλήματα και κριτήρια επιτυχίας, σχεδιάζοντας διαφορετικές κατασκευές, εγκαθιστώντας διαδικασίες συστηματικού ελέγχου, αναλύοντας δεδομένα για να βελτιώσουν τις λύσεις που έχουν δώσει και περιγράφοντας γιατί η λύση τους είναι η καλύτερη.

Σκοπός του μαθήματος είναι οι μαθητές να:

    1. Χρησιμοποίηση της διαδικασίας σχεδιασμού για την δημιουργία λύσεων σε ένα πραγματικό πρόβλημα.

 

Μπορείς να σχεδιάσεις κάτι για ένα άλλο άτομο; 

  • Τι χρειάζεται για να σχεδιάσεις κάτι για ένα άλλο πρόσωπο;
  • Αν υπήρχε η δυνατότητα να αντικαταστήσεις το χέρι κάποιου με κάτι άλλο τι θα ήταν αυτό; Τι θα λειτουργίες θα εκτελούσε;

 

Γίνε δημιουργικός, σκέψου λύσεις, κατέγραψε τις ιδέες σου 

Βρες τουλάχιστον δυο δημιουργικές ιδέες για να αντικαταστήσεις το χέρι κάποιου με κάτι άλλο.

 

Κατασκεύασε το πρωτότυπο σου

Κατασκεύασε 2 τεχνητά χέρια και ένα βραχίονα τα οποία θα εκτελούν αυτό που επιθυμείς.

 

Προγραμμάτισε και βελτίωσε τον κώδικα. Τέσταρε τα μοντέλα σου

  • Κατασκεύασε διαφορετικό πρόγραμμα για κάθε ένα από τα μοντέλα σου
  • Χρησιμοποίησε μια δίκαια μέθοδο σύγκρισης για τα μοντέλα σου.

 

Ποιο μοντέλο είναι το καλύτερο;

Περιέγραψε σε τι είναι καλύτερο το μοντέλο σου (ή που δεν είναι τόσο αποτελεσματικό)  και κατα ποσό υλοποιεί αυτό το οποίο φαντάστηκες ότι έπρεπε να κάνει.

 

Συλλογίσου  πως τα πηγές

Τι έκανες καλά; Υπάρχει κάτι που θα μπορούσες να κάνεις καλύτερα;

 

Συγχαρητήρια !!! Είσαι πλέον ένα επίλεκτο μέλος της ομάδας εφευρέσεων!!