Sub lesson: Hopper race

Invention squad 2/5

Σε αυτό το κεφάλαιο οι μαθητές θα εφαρμόσουν δεξιότητες μηχανικού σχεδιασμού σε κάθε βήμα της κατασκευαστικής διαδικασίας με το να εξηγούν προβλήματα και κριτήρια επιτυχίας, σχεδιάζοντας διαφορετικές κατασκευές, εγκαθιστώντας διαδικασίες συστηματικού ελέγχου, αναλύοντας δεδομένα για να βελτιώσουν τις λύσεις που έχουν δώσει και περιγράφοντας γιατί η λύση τους είναι η καλύτερη.

Σκοπός του μαθήματος:

Να εξερευνήσουν οι μαθητές τη διαδικασία του να φτιάχνουν παραλλαγές της κύριας κατασκευής για να λύσουν ένα πρόβλημα. 

Θα είχε πάρα πολύ πλάκα να διοργανώσουμε ένα διαγωνισμό hopper. Πώς μπορείς να βελτιώσεις αυτό το ρομπότ ώστε να κερδίσει στον αγώνα?

Κατασκέυασε το hopper σου

Ξεκίνα από εδώ! Μόλις τελειώσεις θα τροποποιήσεις το hopper σου για να γίνει ακόμα πιο γρήγορο!

Έλεγξε το hopper σου

Ξεκίνα το πρόγραμμα και δες το hopper σου να κινείται.

Καινούρια “πόδια”

Βρες τουλάχιστον 2 νέες ιδέες για να κάνεις το hopper σου ακόμα πιο γρήγορο. Προσοχή! Δεν πρέπει να χρησιμοποιήσεις ρόδες!

Έλεγξε την κατασκευή σου

Χρησιμοποίησε 4 τουβλάκια δυο διαφορετικών χρωμάτων για να φτιάξεις γραμμές αρχής και τέλους. Τοποθέτησε το hopper σου στη γραμμή εκκίνησης και ξεκίνα το πρόγραμμα.

Ποια ομάδα έφτιαξε το πιο γρήγορο hopper? Εξηγήστε τα μηχανικά μέρη της κατασκευής σας.  

 Τι έκανες?

Σκέψου τί έκανες καλά και τι θα μπορούσες να είχες κάνει καλύτερα. Το να είσαι εφευρέτης σημαίνει να βελτιώνεις ό,τι φτιάχνεις. Μπράβο!