Sub lesson:Time for an upgrade

Competition Ready 6/8

Σε αυτό το κεφάλαιο οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή με τον κόσμο των ρομποτικών διαγωνισμών καθώς σταδιακά θα εκπαιδευτούν στα βασικά τμήματα της κατασκευής και του προγραμματισμού αυτόνομων ρομπότ που χρησιμοποιούν αισθητήρες. Θα συνεργαστούν αρχικά με σκοπό την κατασκευή ενός αποτελεσματικού διαγωνιστικού ρομπότ και έπειτα για το συστηματικό έλεγχο και την βελτίωση προγραμμάτων αξιοποιώντας την διαδικασία σχεδιασμού έτσι ώστε να αναπτύξουν μια λύση με σκοπό να ολοκληρώσουν κάποιους στόχους. Καθ’ όλη την διάρκεια του κεφαλαίου οι μαθητές θα αναπτύξουν δεξιότητες που σχετίζονται με την συνεργασία καθώς και δεξιότητες ζωής που θα αποτελέσουν εφόδιο για την μελλοντική τους επαγγελματική σταδιοδρομία.

Σκοπός του μαθήματος είναι οι μαθητές να:

 

  • Δημιουργήσουν δυο εργαλεία για το ανεπτυγμένο μοντέλο οδήγησης.
  • Να εξερευνήσουν πως θα προγραμματίσουν το ανεπτυγμένο μοντέλο οδήγησης ώστε να αξιοποιήσει τα εργαλεία που διαθέτει για να επιτελέσει κάποιες εργασίες.

 

Απώθησε, Ώθησε  ή σήκωσε;

 

  • Κατά την διάρκεια διαγωνισμών, τα μοντέλα οδήγησης χρειάζονται συγκεκριμένα εργαλεία ώστε να εκτελέσουν συγκεκριμένες εργασίες.
  • Τι είδους εργαλεία θα χρειαστεί το δικό σου μοντέλο οδήγησης ώστε να είναι σε θέση να μετακινεί αντικείμενα;

 

Σμπρώξε μπροστά και σήκωσε 

 

Κατασκεύασε τα ακόλουθα εργαλεία:

  • Λάμα μπουλντόζας, για να σπρώχνει αντικείμενα.
  • Βραχίονας ανύψωσης, για να σηκώνει αντικείμενα.
  • Κιβώτια, για να μετακινηθούν.

 

Χρησιμοποίησε το παρακάτω πρόγραμμα για να εξετάσεις τα εργαλεία σου.

 

 

Περιέγραψε τι συμβαίνει αφού εκτελεστεί ο κώδικας.

Ένας από τους βραχίονες θα κινηθεί προς τα επάνω.

 

 

Γράψε ένα πρόγραμμα για να μπορείς να ελέγχεις τα εργαλεία σου. 

 

Κάνε την λάμα της μπουλντόζας και τον βραχίονα ανύψωσης να κινούνται πάνω και κάτω, γρήγορα και αργά.

Το πρόγραμμα σου μπορεί να μοιάζει με το ακόλουθο:

 

 

 

Ώρα για μια αληθινή πρόκληση !!

Δημιούργησε ένα πρόγραμμα το οποίο αντιγράφει την συμπεριφορά του ρομπότ που βλέπεις στο βίντεο του μαθήματος.

Αυτό ονομάζεται “απλοποίηση προβλήματος”

 

 

Σκέψου πως τα πήγες

  • Είσαι ικανοποιημένος με την απόδοση σου; Θεωρείς ότι υπάρχει κάτι το οποίο θα μπορούσες να κανείς καλύτερα;
  • Ανέπτυξε μια εποικοδομητική κριτική με τα αλλά μέλη της ομάδας σου ώστε να βελτιώσετε την ομαδική απόδοση σας  στο επόμενο μάθημα.

 

 

Αν έφτασες σε αυτό το σημείο, τότε μάλλον είσαι έτοιμος για μια αποστολή!!