Sub lesson: Animals in Their Habitats

Animals and their Environments 5/5

Αυτή η ενότητα εισάγει τους μαθητές σας στην Επιστήμη της Γης και του Διαστήματος καθώς και στην Επιστήμη της Ζωής μέσω μιας σχετικής εστίασης στα ζώα. Θα ξεκινήσουν κοντά στο σπίτι, σχεδιάζοντας μια δομή που θα κρατά ένα κατοικίδιο ασφαλές σε θυελλώδεις καιρικές συνθήκες. Στη συνέχεια, θα εξερευνήσουν τους κύκλους ζωής των ζώων και τη συμπεριφορά της ομάδας. Έπειτα, θα αναπτύξουν ένα σχέδιο για την μείωση των επιπτώσεων στα ζώα που μπορεί να επιφέρει μια αλλαγή σε αν υδρόβιο περιβάλλον. Τέλος, θα μοιραστούν ένα άγριο ζώο και ένα βιότοπο της επιλογής τους και θα εξηγήσουν πως το ζώο είναι προσαρμοσμένο για να επιβιώσει σε αυτό το ενδιαίτημα.  

Οι μαθητές θα εξασκήσουν επίσης την κοινωνική και συναισθηματική τους μάθηση, όπως η αυτορρύθμιση, η επιμονή, η ενσυναίσθηση, η αυτογνωσία και η επίγνωση με τους κυρίους χαρακτήρες στις ιστορίες του μαθήματος.

Η Sofie, ο Daniel, η Maria και ο Leo επισκέπτονται μια έρημο. Αναρωτιούνται πώς επιβιώνουν τα ζώα και τα φυτά εκεί που είναι τόσο ξηρή.

 

Σκοπός του μαθήματος:

Οι μαθητές θα πρέπει να:

    1. Κατασκευάσουν ένα μοντέλο ζώου με κινούμενα μέρη που είναι προσαρμοσμένο σε ένα συγκεκριμένο βιότοπο.
    2. Δημιουργήσουν ένα μοντέλο βιότοπου για το ζώο τους.
    3. Χρησιμοποιήσουν το μοντέλο τους ως αποδεικτικό στοιχείο για να επιχειρηματολογήσουν σχετικά με το πώς το ζώο είναι καλά προσαρμοσμένο για να επιβιώνει στο βιότοπο του.

 

Εξερευνώ:

  • Εργαστείτε σε ομάδες των τεσσάρων για να σχεδιάσετε τον βιότοπο που θα παρουσιάσετε και επιλέξτε τα φυτά και τα ζώα που θα φτιάξετε, κάνοντας και σκίτσα εάν επιθυμείτε.
  • Εργαστείτε σε ζευγάρια για να ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΤΕ ένα μοντέλο ενός ζώου που ζει στο βιότοπο που σχεδιάσατε. Τα μοντέλα θα πρέπει να δείχνουν διαφορετικά ζώα αλλά όλα να αντικατοπτρίζουν παρόμοιες κλίμακες..
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕ το μοντέλο σας να χρησιμοποιήσει έναν κινητήρα για να κινηθεί με κάποιο τρόπο.

 

 

 

 

 

 

Εξηγώ:

Χρησιμοποίησε το μοντέλο σου καθώς και τον βιότοπο για να παρουσιάσεις και να εξηγήσεις:

  • Πως είναι ο βιότοπος σου.
  • Τι είδους ζώα έφτιαξες στον βιότοπο σου.
  • Ποια μέρη του σώματος (όπως το ανοιχτόχρωμο τρίχωμα) ή ποιες συμπεριφορές (όπως το να βγαίνει έξω μόνο τη νύχτα) βοηθούν το ζώο να επιβιώσει σε αυτόν τον βιότοπο.
  • Μοιράσου πώς άλλαξες το μοντέλο σου για να βελτιώσεις την απόδοση του.

 

 

Αξιολογώ:

  • Εργαστείτε σε ομάδες  για να κατασκευάσετε το βιότοπο που σχεδιάσατε (στο Εξερευνώ) για τα ζώα σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υλικά χειροτεχνίας εκτός από τα υλικά LEGO.
  • Μοιράσου εν συντομία με την τάξη τον ολοκληρωμένο βιότοπο σου, προβάλλοντας και υποστηρίζοντας ένα επιχείρημα για το πώς και γιατί τα ζώα είναι προσαρμοσμένα να ζουν εκεί. Η υποστήριξη θα πρέπει να περιλαμβάνει αποδείξεις, όπως αιτιολογία.
  • Μοιράσου την γνώση, τις ιδέες ή τις δεξιότητες που σε βοήθησαν να ολοκληρώσεις την δραστηριότητα.
  • Συμμάζεψε τον χώρο εργασίας σου.

 

 

 

Σκέψου τι έκανες καλά και τι θα μπορούσες να είχες κάνει καλύτερα. Συγχαρητήρια, μόλις ολοκλήρωσες την ενότητα!