Sub lesson: Arctic Ride

Great Adventures 2/7

Αυτή η ενότητα εισαγάγει τους μαθητές στη προγραμματιστική σκέψη. Θα ξεκινήσουν να αντιλαμβάνονται τι είναι μια ακολουθία, θα είναι σε θέση να ακολουθήσουν οδηγίες για να δημιουργήσουν μια ακολουθία και να περιγράψουν μια ακολουθία στους συμμαθητές τους. Επιπλέον θα μάθουν να απλοποιούν προβλήματα σε μικρότερα υποπροβλήματα, να αναγνωρίζουν  τα αίτια και το αποτέλεσμα καθώς και να κατανοούν απλούς βρόγχους επανάληψης. Τέλος θα ερευνήσουν την διαδικασία του ελέγχου και της αποσφαλμάτωσης προγραμμάτων ώστε να διασφαλίσουν ότι τα προγράμματα τους λειτουργούν σύμφωνα με τον σκοπό τους. 

Ο Leo ξεκινάει ένα Αρκτικό ταξίδι με σκοπό να δει πολικές αρκούδες! Πως μπορεί να χρησιμοποιήσει το snowmobile του με σκοπό να φτάσει εως εκεί;

 

Σκοπός του μαθήματος:

Οι μαθητές θα πρέπει να:

    1. Χρησιμοποιήσουν κατευθυντήριο λεξιλόγιο για να περιγράψουν μια ακολουθία.
    2. Διαμερίσουν ένα πρόβλημα σε μικρότερα υποπροβλήματα.
    3. Εξασκηθούν στο να παρέχουν βοήθεια στους χαρακτήρες της ιστορίας.
    4. Συμμετάσχουν σε συλλογικές συζητήσεις.

 

Εξερευνώ:

  • Κατασκεύασε το snowmobile. Ο σκοπός του είναι να μεταφέρει τον Leo.
  • Κατασκεύασε και εκτέλεσε το πρόγραμμα με το οποίο το ρομπότ θα κινηθεί.
  • Τροποποίησε το πρόγραμμα για το επόμενο ταξίδι του Leo. Μην ξεχάσεις να εξασφαλίσεις ότι ο Leo μετά το ταξίδι θα επιστρέψει στο σπίτι του.

 

Εξηγώ:

  • Αναλογίσου τις δοκιμασίες τις οποίες ολοκλήρωσες.
  • Αναρωτήσου: Που πήγε ο Leo στο επόμενο ταξίδι του; Με ποιο τρόπο τον μετέφερε το snowmobile του εως εκεί;

 

Αξιολογώ:

  • Συζήτησε και αναλογίσου με ποιο τρόπο να περιγράψεις μια ακολουθία κώδικα.
  • Αναρωτήσου: Για είναι σημαντικό να χρησιμοποιούμε λέξεις όπως “αριστερά, δεξιά, μπροστά και πίσω” όταν δίνουμε οδηγίες; Γιατί είναι σημαντικό να είμαστε σε θέση να δώσουμε οδηγίες σε έναν φίλο;
  • Συμμάζεψε τον χώρο εργασίας σου.

 

 

 

Σκέψου τι έκανες καλά και τι θα μπορούσες να είχες κάνει καλύτερα. Συγχαρητήρια! Είσαι έτοιμος για το επόμενο βήμα!