Sub lesson: Life Cycles

Animals and their Environments 2/5

Αυτή η ενότητα εισάγει τους μαθητές σας στην Επιστήμη της Γης και του Διαστήματος καθώς και στην Επιστήμη της Ζωής μέσω μιας σχετικής εστίασης στα ζώα. Θα ξεκινήσουν κοντά στο σπίτι, σχεδιάζοντας μια δομή που θα κρατά ένα κατοικίδιο ασφαλές σε θυελλώδεις καιρικές συνθήκες. Στη συνέχεια, θα εξερευνήσουν τους κύκλους ζωής των ζώων και τη συμπεριφορά της ομάδας. Έπειτα, θα αναπτύξουν ένα σχέδιο για την μείωση των επιπτώσεων στα ζώα που μπορεί να επιφέρει μια αλλαγή σε αν υδρόβιο περιβάλλον. Τέλος, θα μοιραστούν ένα άγριο ζώο και ένα βιότοπο της επιλογής τους και θα εξηγήσουν πως το ζώο είναι προσαρμοσμένο για να επιβιώσει σε αυτό το ενδιαίτημα.  

Οι μαθητές θα εξασκήσουν επίσης την κοινωνική και συναισθηματική τους μάθηση, όπως η αυτορρύθμιση, η επιμονή, η ενσυναίσθηση, η αυτογνωσία και η επίγνωση με τους κυρίους χαρακτήρες στις ιστορίες του μαθήματος.

O Leo έμαθε πως οι γυρίνοι είναι μωρά βατραχάκια. Αναρωτιέται πως αλλάζουν κι άλλα ζώα και φυτά καθώς μεγαλώνουν.

 

Σκοπός του μαθήματος:

Οι μαθητές θα πρέπει να:

    1. Εξηγήσουν ότι οι οργανισμοί έχουν μοναδικούς και διαφορετικούς κύκλους ζωής.
    2. Φτιάξουν ένα μοντέλο που θα δείχνει τον κύκλο ζωής ενός οργανισμού σαν ένα μοτίβο.
    3. Περιγράψουν διαφορετικούς κύκλους που παρόλα αυτά έχουν σαν κοινά τη γέννα, την ανάπτυξη, την αναπαραγωγή και την γήρανση.

 

Εξερευνώ:

  • Κατασκεύασε μοντέλα που δείχνουν στον Leo τέσσερα στάδια ζωής ενός οργανισμού, επιλέγοντας τα κατάλληλα στάδια όπως αυτά συζητήθηκαν στο Elaborate.
  • Ξεκίνα την ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ και τον ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ μιας κινούμενης πλατφόρμας για να δείξεις τα μοντέλα σου πως όλα τα στάδια ζωής αποτελούν ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο.
  • Δουλέψτε σε ομάδες των τεσσάρων, έτσι ώστε ο καθένας να κατασκευάζει ένα στάδιο του κύκλου ζωής. Οι ομάδες μπορούν να μοιραστούν μοντέλα για να κάνουν δοκιμές ο ένας στην πλατφόρμα του άλλου.

 

 

Εξηγώ:

Χρησιμοποίησε το μοντέλο σου για να εξηγήσεις:

  • Το φυτό ή ζώο που επέλεξες.
  • Ποια στάδια κύκλου ζωής έδειξες.
  • Πώς αλλάζει αυτός ο οργανισμός κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του.

 

 

Αξιολογώ:

  •  Συνέχισε να κατασκευάζεις και να προγραμματίζεις την πλατφόρμα με τους οργανισμούς, προσθέτοντας ήχους για κάθε στάδιο.
  • Χρησιμοποίησε τα ολοκληρωμένα μοντέλα σου για να εξηγήσεις το μοτίβο του κύκλου ζωής και πως οι διαφορετικοί κύκλοι ζωής που έχουν παρουσιάσει οι συμμαθητές σου είναι παρόμοιοι και διαφορετικοί.
  • Μοιράσου την γνώση, τις ιδέες ή τις δεξιότητες που σε βοήθησαν να ολοκληρώσεις την δραστηριότητα και όσα έμαθες ενώ κατασκεύαζες.
  • Συμμάζεψε τον χώρο εργασίας σου.

 

 

 

Σκέψου τι έκανες καλά και τι θα μπορούσες να είχες κάνει καλύτερα. Συγχαρητήρια, είσαι έτοιμος για το επόμενο μάθημα!