Sub lesson: Boat Trip

Great Adventures 1/7

Αυτή η ενότητα εισαγάγει τους μαθητές στη προγραμματιστική σκέψη. Θα ξεκινήσουν να αντιλαμβάνονται τι είναι μια ακολουθία, θα είναι σε θέση να ακολουθήσουν οδηγίες για να δημιουργήσουν μια ακολουθία και να περιγράψουν μια ακολουθία στους συμμαθητές τους. Επιπλέον θα μάθουν να απλοποιούν προβλήματα σε μικρότερα υποπροβλήματα, να αναγνωρίζουν  τα αίτια και το αποτέλεσμα καθώς και να κατανοούν απλούς βρόγχους επανάληψης. Τέλος θα ερευνήσουν την διαδικασία του ελέγχου και της αποσφαλμάτωσης προγραμμάτων ώστε να διασφαλίσουν ότι τα προγράμματα τους λειτουργούν σύμφωνα με τον σκοπό τους. 

Η Maria και η Sofie πηγαίνουν εκδρομή με το σκάφος.
Πως θα βάλουν το σκάφος τους μέσα στο νερό; 

 

Σκοπός του μαθήματος:

Οι μαθητές θα πρέπει να:

    1. Ακολουθήσουν οδηγίες για να δημιουργήσουν ένα πρόγραμμα.
    2. Αναγνωρίσουν τον κεντρικό χαρακτήρα σε μια ιστορία.
    3. Εξασκηθούν στο να βοηθήσουν έναν χαρακτήρα της ιστορίας.
    4. Συμμετάσχουν σε συλλογικές συζητήσεις.

 

Εξερευνώ:

  • Κατασκεύασε το ρομπότ. Ο σκοπός του είναι να σπρώξει την βάρκα στο νερό.
  • Κατασκεύασε και εκτέλεσε το πρόγραμμα με το οποίο το ρομπότ σπρώχνει την βάρκα στο νερό.
  • Τροποποίησε το πρόγραμμα ώστε το ρομπότ να βελτιώσει την λειτουργία του.

 

Εξηγώ:

  • Αναλογίσου τις δοκιμασίες τις οποίες ολοκλήρωσες.
  • Αναρωτήσου: Ποιο ήταν το πρώτο πράγμα που έκανες για να βάλεις το σκάφος μια στο νερό; Πως άλλαξες το πρόγραμμα σου για να βελτιώσεις την απόδοση του ρομπότ σου;

 

Αξιολογώ:

  • Αναλογίσου την σημασία τήρησης των οδηγιών.
  • Αναρωτήσου: Γιατί είναι σημαντικό να ακολουθούμε τις οδηγίες; Τι θα συμβεί εάν τα βήματα των οδηγιών είναι έκτος σειράς;
  • Συμμάζεψε τον χώρο εργασίας σου.

 

 

 

Σκέψου τι έκανες καλά και τι θα μπορούσες να είχες κάνει καλύτερα. Συγχαρητήρια! Είσαι έτοιμος για το επόμενο βήμα!