
Quirky Creations – Lesson 7, Part 7/7
🏫 Your School Creation
Μπορεί η ομάδα να σχεδιάσει και να κατασκευάσει ένα σχολείο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών;
Σε αυτή τη δραστηριότητα, οι μαθητές σχεδιάζουν και κατασκευάζουν ένα σχολείο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών. Εξερευνούν έννοιες όπως ο σχεδιασμός με περιορισμούς, η ενσυναίσθηση και η συμπερίληψη, δοκιμάζουν διαφορετικές λύσεις και αξιολογούν ποια είναι η πιο αποτελεσματική.
🎯 Στόχοι του μαθήματος
- Κατανόηση της έννοιας των περιορισμών στον σχεδιασμό
- Σχεδίαση και κατασκευή ενός σχολείου που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών
- Εφαρμογή της μεθόδου δοκιμής και βελτίωσης
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας και ενσυναίσθησης
🔍 Εξερευνώ
- Παρουσιάζουμε την αποστολή: Η ομάδα πρέπει να σχεδιάσει και να κατασκευάσει ένα σχολείο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών.
- Συζητάμε παραδείγματα σχολείων που ενσωματώνουν αρχές συμπερίληψης και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν.
- Οι μαθητές ξεκινούν να σχεδιάζουν την κατασκευή με βάση τα υλικά που διαθέτουν.
📸 Κατασκευή:
🛠️ Εξηγώ
- Οι μαθητές κατασκευάζουν το σχολείο τους, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες όλων των μαθητών.
- Δοκιμάζουν το μοντέλο και παρατηρούν πώς λειτουργεί, αν είναι προσβάσιμο και λειτουργικό.
- Συζητούν ποιο μέρος του σχεδιασμού επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα.
📸 Κώδικας:
Εάν χρησιμοποιείται τεχνολογία, οι μαθητές δημιουργούν δικό τους πρόγραμμα με στόχο την ακριβή λειτουργία των τεχνολογικών στοιχείων – χωρίς έτοιμα blocks.
💡 Εφαρμόζω
- Πραγματοποιούν επαναλαμβανόμενες δοκιμές και βελτιώσεις.
- Αλλάζουν παραμέτρους (π.χ. διάταξη, υλικά) για καλύτερη απόδοση.
- Συγκρίνουν τα αποτελέσματα και αναλύουν τι λειτούργησε καλύτερα.
🧠 Αξιολογώ
- Ποια επιλογή βελτίωσε τη λειτουργία του σχολείου;
- Τι δυσκολίες αντιμετωπίσατε και πώς τις ξεπεράσατε;
- Αν είχατε περισσότερο χρόνο, τι θα αλλάζατε στον σχεδιασμό σας;