Τι είναι πίσω από την πλάτη μου;

 Οι μαθητές θα επεκτείνουν τις γνώσεις τους, με περιγραφή όσον αφορά μαθηματικούς όρους που σχετίζονται με θέσεις, σχήματα και χρώματα. Το συγκεκριμένο μάθημα βασίζεται στην επικοινωνία και στον περιγραφικό λόγο. Ζητήσαμε από τους μαθητές να χωριστούνε σε ζευγάρια. Κάθε ζευγάρι κάθισε πλάτη-πλάτη και εξηγήσαμε ότι δεν θα έχουν τη δυνατότητα να βλέπει ο ένας την κατασκευή του άλλου, παρά μόνο στο τέλος. Ο πρώτος από κάθε ζευγάρι έπρεπε να διαλέξει απο 5 έως 10 τούβλα από τα σύνολα LearnToLearn περιγράφοντας τα στο ζευγάρι του (π.χ κόκκινο τετράγωνο) και ο άλλος μαθητής έπρεπε να επιλέξει τα ίδια ακριβώς τούβλα.


Οι μαθητές ανακαλύπτουν το σετ του Learn To Learn και εξασκούνται στις διοικητικές ικανότητες. Ταξινομούν και κατατάσσουν τα τουβλάκια με διαφορετικούς τρόπους. Συνεργάζονται για να φτιάξουν κοινά ονόματα για τα τουβλάκια τους.

Στη συνέχεια ο πρώτος από κάθε ζευγάρι έπρεπε να χτίσει ένα μοντέλο στην πλάκα δόμησης (γκρι πλακέτα), ενώ ο άλλος μαθητής έπρεπε να περιμένει χωρίς να δει το σχέδιο του ζευγαριού του.
Ζητήσαμε από τους πρώτους μαθητές που δημιούργησαν τα μοντέλα να δώσουν σαφείς οδηγίες στο ζευγάρι τους στο πώς να χτίσουν ένα ακριβές αντίγραφο, χρησιμοποιώντας περιγραφική γλώσσα, όπως στην κορυφή, από πίσω, μπροστά, πάνω κάτω, και ούτω καθεξής. Όταν οι μαθητές τελείωσαν την οικοδόμηση, έπρεπε να συγκρίνουν και να αντιπαραβάλλουν τα δύο μοντέλα. Στη συνέχεια, οι ρόλοι άλλαξαν και η δραστηριότητα επαναλήφθηκε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.