Hovering Helicopter

 

Μπορεί η ομάδα να κατασκευάσει ένα ελικόπτερο που να αιωρείται με επιτυχία;

Σε αυτή τη δραστηριότητα, οι μαθητές σχεδιάζουν, κατασκευάζουν και προγραμματίζουν ένα ελικόπτερο που μπορεί να αιωρείται. Εξερευνούν έννοιες όπως η ανύψωση, η σταθερότητα και η αεροδυναμική, δοκιμάζουν διαφορετικές λύσεις και αξιολογούν ποια είναι η πιο αποτελεσματική.

🎯 Στόχοι του μαθήματος

  • Κατανόηση της έννοιας της αιώρησης και των παραγόντων που την επηρεάζουν
  • Κατασκευή και προγραμματισμός ελικοπτέρου που αιωρείται
  • Εφαρμογή της μεθόδου δοκιμής και βελτίωσης
  • Συνεργασία και ανταλλαγή ιδεών

🔍 Εξερευνώ

  • Παρουσιάζουμε την αποστολή: Η ομάδα πρέπει να κατασκευάσει ένα ελικόπτερο που να αιωρείται με επιτυχία.
  • Συζητάμε παράγοντες που επηρεάζουν την αιώρηση (π.χ. σχήμα πτερυγίων, βάρος, ισορροπία).
  • Οι μαθητές ξεκινούν να σχεδιάζουν την κατασκευή με βάση τα υλικά που διαθέτουν.

📸 Κατασκευή:

🛠️ Εξηγώ

  • Οι μαθητές κατασκευάζουν και προγραμματίζουν το ελικόπτερο.
  • Δοκιμάζουν το μοντέλο και παρατηρούν πώς αιωρείται, αν είναι σταθερό, αν διατηρεί την ισορροπία του.
  • Συζητούν ποιο μέρος του σχεδιασμού επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα.

📸 Κώδικας:

💡 Εφαρμόζω

  • Πραγματοποιούν επαναλαμβανόμενες δοκιμές και βελτιώσεις.
  • Αλλάζουν παραμέτρους (π.χ. σχήμα πτερυγίων, βάρος) για καλύτερη απόδοση.
  • Συγκρίνουν τα αποτελέσματα και αναλύουν τι λειτούργησε καλύτερα.

🧠 Αξιολογώ

  • Ποια επιλογή βελτίωσε την αιώρηση του ελικοπτέρου;
  • Τι δυσκολίες αντιμετωπίσατε και πώς τις ξεπεράσατε;
  • Αν είχατε περισσότερο χρόνο, τι θα αλλάζατε στο ελικόπτερό σας;