Junior Pinball

 

Μπορεί η ομάδα να κατασκευάσει ένα λειτουργικό παιχνίδι φλίπερ με μηχανισμό εκτόξευσης και σκοράρισμα;

Σε αυτή τη δραστηριότητα, οι μαθητές σχεδιάζουν, κατασκευάζουν και προγραμματίζουν ένα παιχνίδι φλίπερ. Εξερευνούν έννοιες όπως η ενέργεια, η κίνηση και η ακρίβεια, δοκιμάζουν διαφορετικές λύσεις και αξιολογούν ποια είναι η πιο αποτελεσματική.

🎯 Στόχοι του μαθήματος

  • Κατανόηση των αρχών της ενέργειας και της κίνησης
  • Κατασκευή και προγραμματισμός ενός λειτουργικού παιχνιδιού φλίπερ
  • Εφαρμογή της μεθόδου δοκιμής και βελτίωσης
  • Συνεργασία και ανταλλαγή ιδεών

🔍 Εξερευνώ

  • Παρουσιάζουμε την αποστολή: Η ομάδα πρέπει να κατασκευάσει ένα παιχνίδι φλίπερ με μηχανισμό εκτόξευσης και σκοράρισμα.
  • Συζητάμε παράγοντες που επηρεάζουν την κίνηση της μπάλας (π.χ. δύναμη, γωνία εκτόξευσης, τριβή).
  • Οι μαθητές ξεκινούν να σχεδιάζουν την κατασκευή με βάση τα υλικά που διαθέτουν.

📸 Κατασκευή:

🛠️ Εξηγώ

  • Οι μαθητές κατασκευάζουν και προγραμματίζουν τον μηχανισμό εκτόξευσης και σκοράρισμα.
  • Δοκιμάζουν το μοντέλο και παρατηρούν πώς κινείται η μπάλα, αν είναι ακριβής, αν επιτυγχάνει σκορ.
  • Συζητούν ποιο μέρος του σχεδιασμού επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα.

📸 Κώδικας:

💡 Εφαρμόζω

  • Πραγματοποιούν επαναλαμβανόμενες δοκιμές και βελτιώσεις.
  • Αλλάζουν παραμέτρους (π.χ. δύναμη, γωνία, υλικά) για καλύτερη απόδοση.
  • Συγκρίνουν τα αποτελέσματα και αναλύουν τι λειτούργησε καλύτερα.

🧠 Αξιολογώ

  • Ποια επιλογή βελτίωσε την ακρίβεια της εκτόξευσης και το σκοράρισμα;
  • Τι δυσκολίες αντιμετωπίσατε και πώς τις ξεπεράσατε;
  • Αν είχατε περισσότερο χρόνο, τι θα αλλάζατε στον μηχανισμό σας;