
Amazing Amusement Park – Lesson 5, Part 5/7
Twirling Teacups
Μπορεί η ομάδα να κατασκευάσει ένα λειτουργικό παιχνίδι με περιστρεφόμενες φλιτζάνες;
Σε αυτή τη δραστηριότητα, οι μαθητές σχεδιάζουν, κατασκευάζουν και προγραμματίζουν ένα παιχνίδι με περιστρεφόμενες φλιτζάνες. Εξερευνούν έννοιες όπως η κίνηση, η ισορροπία και η σταθερότητα, δοκιμάζουν διαφορετικές λύσεις και αξιολογούν ποια είναι η πιο αποτελεσματική.
🎯 Στόχοι του μαθήματος
- Κατανόηση της έννοιας της κίνησης και των παραγόντων που την επηρεάζουν
- Κατασκευή και προγραμματισμός ενός λειτουργικού παιχνιδιού με περιστρεφόμενες φλιτζάνες
- Εφαρμογή της μεθόδου δοκιμής και βελτίωσης
- Συνεργασία και ανταλλαγή ιδεών
🔍 Εξερευνώ
- Παρουσιάζουμε την αποστολή: Η ομάδα πρέπει να κατασκευάσει ένα παιχνίδι με περιστρεφόμενες φλιτζάνες.
- Συζητάμε παράγοντες που επηρεάζουν την κίνηση και την ισορροπία (π.χ. ταχύτητα περιστροφής, σταθερότητα κατασκευής).
- Οι μαθητές ξεκινούν να σχεδιάζουν την κατασκευή με βάση τα υλικά που διαθέτουν.
📸 Κατασκευή:
🛠️ Εξηγώ
- Οι μαθητές κατασκευάζουν και προγραμματίζουν το παιχνίδι.
- Δοκιμάζουν το μοντέλο και παρατηρούν πώς κινείται, αν είναι σταθερό, αν λειτουργεί σωστά.
- Συζητούν ποιο μέρος του σχεδιασμού επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα.
📸 Κώδικας:
💡 Εφαρμόζω
- Πραγματοποιούν επαναλαμβανόμενες δοκιμές και βελτιώσεις.
- Αλλάζουν παραμέτρους (π.χ. ταχύτητα περιστροφής, αριθμός φλιτζανιών) για καλύτερη απόδοση.
- Συγκρίνουν τα αποτελέσματα και αναλύουν τι λειτούργησε καλύτερα.
🧠 Αξιολογώ
- Ποια επιλογή βελτίωσε τη λειτουργία του παιχνιδιού;
- Τι δυσκολίες αντιμετωπίσατε και πώς τις ξεπεράσατε;
- Αν είχατε περισσότερο χρόνο, τι θα αλλάζατε στην κατασκευή σας;