Πράξη ισορροπίας.

 Οι μαθητές θα διερευνήσουν την ισορροπία, το βάρος και τις κλίμακες. Ξεκινήσαμε μια συζήτηση σχετικά με την ισορροπία, το βάρος και τις κλίμακες. Τι είναι η ισορροπία και πως την πετυχαίνουμε Ζητήσαμε από τους μαθητές να μας κάνουν μια επίδειξη ισορροπίας όπως να σταθούν στο ένα πόδι και συζητήσαμε πώς παίζουν με την τραμπάλα. Μιλήσαμε για το μακρύ τμήμα το οποίο ακουμπάει πάνω σε ένα άλλο ακίνητο τμήμα (υπομόχλιο), γύρω από το οποίο ισορροπεί το βάρος και εφαρμόζεται η δύναμη, έτσι, ή θα ισορροπήσει ή θα κινηθεί προς μία πλευρά. Στη συνέχεια πειραματηστήκαμε με το βάρος μας στην τραμπάλα και παρατηρήσαμε που επέρχεται η ισορροπία.


Οι μαθητές ανακαλύπτουν το σετ του Learn To Learn και εξασκούνται στις διοικητικές ικανότητες. Ταξινομούν και κατατάσσουν τα τουβλάκια με διαφορετικούς τρόπους. Συνεργάζονται για να φτιάξουν κοινά ονόματα για τα τουβλάκια τους.

Μιλήσαμε για τη ζυγαριά και παρατηρήσαμε στον Η/Υ φωτογραφίες και βίντεο χρήσης μιας παραδοσιακής ζυγαριάς. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι για να ισορροπίσει μια ζυγαριά θα πρέπει να έχει ακριβώς το ίδιο βάρος και στις δύο πλευρές. Στη συνέχεια, ζητήσαμε από τους μαθητές να χρησιμοποιήσουν τα σύνολα LearnToLearn για να δημιουργήσουν την δική τους κλίμακα ισορροπίας (ζυγαριά). Κατά τη διάρκεια της κατασκευής τους, ενθαρρύναμε τους μαθητές να πειραματιστούν με τις κλίμακες και να δοκιμάσουν να τοποθετήσουν σε διάφορα σημεία το υπομόχλιο και το φορτίο, για να παρατηρήσουν πότε θα έχουν ισορροπία και πότε δεν θα έχουν.