Καθρέφτη, καθρεφτάκι. 

Οι μαθητές θα εξερευνήσουν την έννοια της συμμετρίας μέσα από τα χρώματα, τα σχήματα και τα μοτίβα. Ξεκινήσαμε το μάθημα κάνοντας μια εισαγωγή στην έννοια της συμμετρίας και παίξαμε με κάρτες τις οποίες κόψαμε στη μέση και τα παιδιά έπρεπε να αντιστοιχίσουν τα δύο μισά. Διαπιστώσαμε πως ότι υπάρχει στην μία πλευρά της κάρτας, υπάρχει και στην άλλη, σαν καθρέφτης! Στη συνέχεια είδαμε στον Η/Υ πως μπορούμε να φτιάξουμε κατασκευές με συμμετρία με τουβλάκια LEGO. Τέλος, υπενθυμίσαμε στους μαθητές ότι οτιδήποτε είναι στη μία πλευρά πρέπει να είναι και από την άλλη για να είναι συμμετρική μια κατασκευή.


Οι μαθητές ανακαλύπτουν το σετ του Learn To Learn και εξασκούνται στις διοικητικές ικανότητες. Ταξινομούν και κατατάσσουν τα τουβλάκια με διαφορετικούς τρόπους. Συνεργάζονται για να φτιάξουν κοινά ονόματα για τα τουβλάκια τους.

Οι μαθητές χρησιμοποίησαν τα σύνολα LearnToLearn για να χτίσουν συμμετρικά σχέδια. Μπορούσαν να το κάνουν αυτό με την τοποθέτηση τούβλων στην πλάκα κατασκευής σαν μωσαϊκό ή δημιουργώντας ένα κατακόρυφο σχέδιο. Θα είναι σωστές οι κατασκευές εάν δεν είναι απολύτως συμμετρικές. Μερικοί μαθητές επικεντρώθηκαν στα συμμετρικά σχήματα ενώ άλλοι εστίασαν στα χρώματα.