Οι ασκήσεις με τις οποίες ξεκινάμε.

Δίπλωμα χτισίματος – ετοιμάζομαι, λαμβάνω θέση, κατασκευάζω (ready, set, build). Οι μαθητές  θα δημιουργήσουν μια λίστα στην οποία θα καταγράψουν την γνώση που απέκτησαν από τις προηγούμενες τρεις ασκήσεις για να πάρουν το «Δίπλωμα Χτισίματος».

Οι μαθητές ανακαλύπτουν το σετ του Learn To Learn και εξασκούνται στις διοικητικές ικανότητες. Ταξινομούν και κατατάσσουν τα τουβλάκια με διαφορετικούς τρόπους. Συνεργάζονται για να φτιάξουν κοινά ονόματα για τα τουβλάκια τους.

Ζητήσαμε από τους μαθητές να συνεργαστούν και να δώσουν ονόματα για κάθε δομικό υλικό. Στη συνέχεια, φτιάξαμε μια λίστα των υλικών, με βάση τα χαρακτηριστικά τους π.χ, μπλε στρογγυλό τούβλο, ή πράσινο τετράγωνο τούβλο,κ.ο.κ. Έπειτα τα παιδιά χωρίστηκαν σε ζευγάρια συνεργατών όπου ο καθένας διάλεγε για το ζευγάρι του (και αντίστροφα) μόνο 10 δομικά υλικά της επιλογής του, τα οποία το ζευγάρι του έπρεπε να εντοπίσει και να φτιάξει μια κατασκευή.