🏋️‍♂️ The Coach

 

Μπορεί η ομάδα να σχεδιάσει, να κατασκευάσει και να προγραμματίσει έναν προπονητή που βοηθά στην εκμάθηση ή βελτίωση μιας δεξιότητας;

Σε αυτή τη δραστηριότητα, οι μαθητές δημιουργούν έναν “προπονητή” που βοηθά στην εκμάθηση ή βελτίωση μιας δεξιότητας. Μαθαίνουν να σχεδιάζουν λύσεις που βελτιώνουν την καθημερινή ζωή και να χρησιμοποιούν δεδομένα για την παρακολούθηση της προόδου.

🎯 Στόχοι του μαθήματος

  • Σχεδίαση λύσεων που βελτιώνουν την καθημερινή ζωή.
  • Κατασκευή και προγραμματισμός ρομπότ που βοηθά στην εκμάθηση ή βελτίωση μιας δεξιότητας.
  • Χρήση δεδομένων για την παρακολούθηση της προόδου.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας και επίλυσης προβλημάτων.

🔍 Εξερευνώ

  • Συζήτηση για το πώς μπορούμε να γίνουμε ειδικοί σε κάτι.
  • Καταγραφή ιδεών για το πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε δεδομένα για την παρακολούθηση της προόδου.
  • Κατασκευή πρωτοτύπων με τουβλάκια LEGO για τον “προπονητή”.

📸 Κατασκευή:

Οι ομάδες κατασκευάζουν τον “προπονητή” και προσαρμόζουν την εμφάνισή του με επιπλέον τουβλάκια για εξατομίκευση.

🛠️ Εξηγώ

  • Συζήτηση για το πώς οι εφαρμογές χρησιμοποιούν δεδομένα για την παρακολούθηση της προόδου.
  • Ανάλυση του τρόπου με τον οποίο ο “προπονητής” μπορεί να βοηθήσει στην εκμάθηση ή βελτίωση μιας δεξιότητας.
  • Εξήγηση της σημασίας της χρήσης δεδομένων για την παρακολούθηση της προόδου.

📸 Κώδικας:

Οι μαθητές δημιουργούν δικό τους προπονητή – χωρίς έτοιμα blocks.

💡 Εφαρμόζω

  • Κατασκευή και προγραμματισμός του “προπονητή” για την εκμάθηση ή βελτίωση μιας δεξιότητας.
  • Παρουσίαση του “προπονητή” και της λειτουργίας του στην τάξη.
  • Συζήτηση για τις δυνατότητες βελτίωσης του “προπονητή”.

🧠 Αξιολογώ

  • Πόσο καλά εφαρμόστηκε η χρήση δεδομένων για την παρακολούθηση της προόδου;
  • Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίστηκαν και πώς ξεπεράστηκαν;
  • Πώς συνεργάστηκε η ομάδα για την επίτευξη του στόχου;

📊 Παρατήρηση κατά τη διάρκεια

  • Παρατήρηση της συνεργασίας και της δημιουργικότητας των μαθητών.
  • Καταγραφή: Κατασκευή ρομπότ – Προγραμματισμός με χρήση δεδομένων – Παρουσίαση λειτουργίας.

🧍‍♂️ Αυτοαξιολόγηση

  • 🔵 Μπλε: Δημιούργησα ένα πρόγραμμα που βοηθά στην εκμάθηση ή βελτίωση μιας δεξιότητας.
  • 🟡 Κίτρινο: Δημιούργησα ένα πρόγραμμα που χρησιμοποιεί δεδομένα για την παρακολούθηση της προόδου.
  • 🟣 Μωβ: Δημιούργησα ένα πρόγραμμα που χρησιμοποιεί δεδομένα για την παρακολούθηση της προόδου και παρουσίασα τη λειτουργία του “προπονητή” στην τάξη.

🗣️ Ανατροφοδότηση Συμμαθητών

  • Μου άρεσε ο τρόπος που χρησιμοποίησες δεδομένα για την παρακολούθηση της προόδου.
  • Θα ήθελα να μάθω πώς προγραμμάτισες τον “προπονητή” να βοηθά στην εκμάθηση ή βελτίωση μιας δεξιότητας.

🧩 Tips

  • Κατασκευή: Βεβαιωθείτε ότι οι αισθητήρες είναι σωστά τοποθετημένοι και ευθυγραμμισμένοι.
  • Προγραμματισμός: Χρησιμοποιήστε εντολές IF ELSE για την παρακολούθηση της προόδου και την παροχή ανατροφοδότησης.
  • Επέκταση: Προσθέστε επιπλέον λειτουργίες, όπως χρήση διαφορετικών αισθητήρων ή εμφάνιση δεδομένων σε γραφήματα.

🔁 Διαφοροποίηση

Απλοποίηση:

  • Χρήση απλών δεδομένων για την παρακολούθηση της προόδου.

Αύξηση δυσκολίας:

  • Χρήση σύνθετων δεδομένων και αισθητήρων για την παρακολούθηση της προόδου.
  • Προσθήκη λειτουργιών για την παροχή ανατροφοδότησης σε πραγματικό χρόνο.

📚 Επέκταση σε Γλώσσα

  • Καταγραφή της διαδικασίας κατασκευής και προγραμματισμού του “προπονητή” σε ένα ημερολόγιο εφευρέτη.
  • Δημιουργία ιστοσελίδας που παρουσιάζει τον “προπονητή” και τη λειτουργία του.

📐 Επέκταση σε Μαθηματικά

  • Χρήση δεδομένων για την παρακολούθηση της προόδου και την εμφάνιση σε γραφήματα.
  • Υπολογισμός της προόδου με τη χρήση μαθηματικών τύπων.