
Happy Traveller – Lesson 3, Part 3/7
Hovering Helicopter
Μπορεί η ομάδα να κατασκευάσει ένα ελικόπτερο που να αιωρείται με επιτυχία;
Σε αυτή τη δραστηριότητα, οι μαθητές σχεδιάζουν, κατασκευάζουν και προγραμματίζουν ένα ελικόπτερο που μπορεί να αιωρείται. Εξερευνούν έννοιες όπως η ανύψωση, η σταθερότητα και η αεροδυναμική, δοκιμάζουν διαφορετικές λύσεις και αξιολογούν ποια είναι η πιο αποτελεσματική.
🎯 Στόχοι του μαθήματος
- Κατανόηση της έννοιας της αιώρησης και των παραγόντων που την επηρεάζουν
- Κατασκευή και προγραμματισμός ελικοπτέρου που αιωρείται
- Εφαρμογή της μεθόδου δοκιμής και βελτίωσης
- Συνεργασία και ανταλλαγή ιδεών
🔍 Εξερευνώ
- Παρουσιάζουμε την αποστολή: Η ομάδα πρέπει να κατασκευάσει ένα ελικόπτερο που να αιωρείται με επιτυχία.
- Συζητάμε παράγοντες που επηρεάζουν την αιώρηση (π.χ. σχήμα πτερυγίων, βάρος, ισορροπία).
- Οι μαθητές ξεκινούν να σχεδιάζουν την κατασκευή με βάση τα υλικά που διαθέτουν.
📸 Κατασκευή:
🛠️ Εξηγώ
- Οι μαθητές κατασκευάζουν και προγραμματίζουν το ελικόπτερο.
- Δοκιμάζουν το μοντέλο και παρατηρούν πώς αιωρείται, αν είναι σταθερό, αν διατηρεί την ισορροπία του.
- Συζητούν ποιο μέρος του σχεδιασμού επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα.
📸 Κώδικας:
💡 Εφαρμόζω
- Πραγματοποιούν επαναλαμβανόμενες δοκιμές και βελτιώσεις.
- Αλλάζουν παραμέτρους (π.χ. σχήμα πτερυγίων, βάρος) για καλύτερη απόδοση.
- Συγκρίνουν τα αποτελέσματα και αναλύουν τι λειτούργησε καλύτερα.
🧠 Αξιολογώ
- Ποια επιλογή βελτίωσε την αιώρηση του ελικοπτέρου;
- Τι δυσκολίες αντιμετωπίσατε και πώς τις ξεπεράσατε;
- Αν είχατε περισσότερο χρόνο, τι θα αλλάζατε στο ελικόπτερό σας;