Twirling Teacups

 

Μπορεί η ομάδα να κατασκευάσει ένα λειτουργικό παιχνίδι με περιστρεφόμενες φλιτζάνες;

Σε αυτή τη δραστηριότητα, οι μαθητές σχεδιάζουν, κατασκευάζουν και προγραμματίζουν ένα παιχνίδι με περιστρεφόμενες φλιτζάνες. Εξερευνούν έννοιες όπως η κίνηση, η ισορροπία και η σταθερότητα, δοκιμάζουν διαφορετικές λύσεις και αξιολογούν ποια είναι η πιο αποτελεσματική.

🎯 Στόχοι του μαθήματος

  • Κατανόηση της έννοιας της κίνησης και των παραγόντων που την επηρεάζουν
  • Κατασκευή και προγραμματισμός ενός λειτουργικού παιχνιδιού με περιστρεφόμενες φλιτζάνες
  • Εφαρμογή της μεθόδου δοκιμής και βελτίωσης
  • Συνεργασία και ανταλλαγή ιδεών

🔍 Εξερευνώ

  • Παρουσιάζουμε την αποστολή: Η ομάδα πρέπει να κατασκευάσει ένα παιχνίδι με περιστρεφόμενες φλιτζάνες.
  • Συζητάμε παράγοντες που επηρεάζουν την κίνηση και την ισορροπία (π.χ. ταχύτητα περιστροφής, σταθερότητα κατασκευής).
  • Οι μαθητές ξεκινούν να σχεδιάζουν την κατασκευή με βάση τα υλικά που διαθέτουν.

📸 Κατασκευή:

🛠️ Εξηγώ

  • Οι μαθητές κατασκευάζουν και προγραμματίζουν το παιχνίδι.
  • Δοκιμάζουν το μοντέλο και παρατηρούν πώς κινείται, αν είναι σταθερό, αν λειτουργεί σωστά.
  • Συζητούν ποιο μέρος του σχεδιασμού επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα.

📸 Κώδικας:

💡 Εφαρμόζω

  • Πραγματοποιούν επαναλαμβανόμενες δοκιμές και βελτιώσεις.
  • Αλλάζουν παραμέτρους (π.χ. ταχύτητα περιστροφής, αριθμός φλιτζανιών) για καλύτερη απόδοση.
  • Συγκρίνουν τα αποτελέσματα και αναλύουν τι λειτούργησε καλύτερα.

🧠 Αξιολογώ

  • Ποια επιλογή βελτίωσε τη λειτουργία του παιχνιδιού;
  • Τι δυσκολίες αντιμετωπίσατε και πώς τις ξεπεράσατε;
  • Αν είχατε περισσότερο χρόνο, τι θα αλλάζατε στην κατασκευή σας;