Snack Stand

 

Μπορεί η ομάδα να κατασκευάσει ένα λειτουργικό περίπτερο σνακ;

Σε αυτή τη δραστηριότητα, οι μαθητές σχεδιάζουν, κατασκευάζουν και προγραμματίζουν ένα περίπτερο σνακ που εξυπηρετεί πελάτες. Εξερευνούν έννοιες όπως ο σχεδιασμός, η αυτοματοποίηση και η εξυπηρέτηση πελατών, δοκιμάζουν διαφορετικές λύσεις και αξιολογούν ποια είναι η πιο αποτελεσματική.

🎯 Στόχοι του μαθήματος

  • Κατανόηση της έννοιας της εξυπηρέτησης και της αυτοματοποίησης
  • Κατασκευή και προγραμματισμός ενός λειτουργικού περιπτέρου σνακ
  • Εφαρμογή της μεθόδου δοκιμής και βελτίωσης
  • Συνεργασία και ανταλλαγή ιδεών

🔍 Εξερευνώ

  • Παρουσιάζουμε την αποστολή: Η ομάδα πρέπει να κατασκευάσει ένα περίπτερο σνακ που εξυπηρετεί πελάτες.
  • Συζητάμε παράγοντες που επηρεάζουν την εξυπηρέτηση (π.χ. ταχύτητα, ακρίβεια, ευκολία χρήσης).
  • Οι μαθητές ξεκινούν να σχεδιάζουν την κατασκευή με βάση τα υλικά που διαθέτουν.

📸 Κατασκευή:

🛠️ Εξηγώ

  • Οι μαθητές κατασκευάζουν και προγραμματίζουν το περίπτερο σνακ.
  • Δοκιμάζουν το μοντέλο και παρατηρούν πώς λειτουργεί, αν εξυπηρετεί σωστά τους πελάτες.
  • Συζητούν ποιο μέρος του σχεδιασμού επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα.

📸 Κώδικας:

💡 Εφαρμόζω

  • Πραγματοποιούν επαναλαμβανόμενες δοκιμές και βελτιώσεις.
  • Αλλάζουν παραμέτρους (π.χ. ταχύτητα εξυπηρέτησης, μέγεθος περιπτέρου) για καλύτερη απόδοση.
  • Συγκρίνουν τα αποτελέσματα και αναλύουν τι λειτούργησε καλύτερα.

🧠 Αξιολογώ

  • Ποια επιλογή βελτίωσε την εξυπηρέτηση των πελατών;
  • Τι δυσκολίες αντιμετωπίσατε και πώς τις ξεπεράσατε;
  • Αν είχατε περισσότερο χρόνο, τι θα αλλάζατε στην κατασκευή σας;