
Amazing Amusement Park – Lesson 4, Part 4/7
Snack Stand
Μπορεί η ομάδα να κατασκευάσει ένα λειτουργικό περίπτερο σνακ;
Σε αυτή τη δραστηριότητα, οι μαθητές σχεδιάζουν, κατασκευάζουν και προγραμματίζουν ένα περίπτερο σνακ που εξυπηρετεί πελάτες. Εξερευνούν έννοιες όπως ο σχεδιασμός, η αυτοματοποίηση και η εξυπηρέτηση πελατών, δοκιμάζουν διαφορετικές λύσεις και αξιολογούν ποια είναι η πιο αποτελεσματική.
🎯 Στόχοι του μαθήματος
- Κατανόηση της έννοιας της εξυπηρέτησης και της αυτοματοποίησης
- Κατασκευή και προγραμματισμός ενός λειτουργικού περιπτέρου σνακ
- Εφαρμογή της μεθόδου δοκιμής και βελτίωσης
- Συνεργασία και ανταλλαγή ιδεών
🔍 Εξερευνώ
- Παρουσιάζουμε την αποστολή: Η ομάδα πρέπει να κατασκευάσει ένα περίπτερο σνακ που εξυπηρετεί πελάτες.
- Συζητάμε παράγοντες που επηρεάζουν την εξυπηρέτηση (π.χ. ταχύτητα, ακρίβεια, ευκολία χρήσης).
- Οι μαθητές ξεκινούν να σχεδιάζουν την κατασκευή με βάση τα υλικά που διαθέτουν.
📸 Κατασκευή:
🛠️ Εξηγώ
- Οι μαθητές κατασκευάζουν και προγραμματίζουν το περίπτερο σνακ.
- Δοκιμάζουν το μοντέλο και παρατηρούν πώς λειτουργεί, αν εξυπηρετεί σωστά τους πελάτες.
- Συζητούν ποιο μέρος του σχεδιασμού επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα.
📸 Κώδικας:
💡 Εφαρμόζω
- Πραγματοποιούν επαναλαμβανόμενες δοκιμές και βελτιώσεις.
- Αλλάζουν παραμέτρους (π.χ. ταχύτητα εξυπηρέτησης, μέγεθος περιπτέρου) για καλύτερη απόδοση.
- Συγκρίνουν τα αποτελέσματα και αναλύουν τι λειτούργησε καλύτερα.
🧠 Αξιολογώ
- Ποια επιλογή βελτίωσε την εξυπηρέτηση των πελατών;
- Τι δυσκολίες αντιμετωπίσατε και πώς τις ξεπεράσατε;
- Αν είχατε περισσότερο χρόνο, τι θα αλλάζατε στην κατασκευή σας;