Φυτά και επικονιαστές 1/2

Πώς συμβάλλουν τα ζώα στους κύκλους ζωής των φυτών;

Σκοπός του μαθήματος:

  1. Διερεύνηση του πως διάφοροι οργανισμοί λαμβάνουν μέρος στην αναπαραγωγή των φυτών.
  1. Κατασκευή και προγραμματισμός του μοντέλου μιας μέλισσας και ενός λουλουδιού ώστε να υλοποιηθεί μια προσομοίωση της σχέσης μεταξύ φυτού και επικονιαστή.
  1. Καταγραφή και παρουσίαση των διαφορετικών μοντέλων φυτών και επικονιαστών που δημιούργησαν οι ομάδες.

 

 

  1. Στάδιο διερεύνησης
  • Ο Max και η Μia παρατηρούν προσεκτικά τα ανοιξιάτικα λουλούδια και τις μέλισσες στο πάρκο !
  • Θέλουν να μάθουν περισσότερα αναφορικά με την σχέση μεταξύ των ανθών των λουλουδιών και των ζωντανών οργανισμών που τα επισκέπτονται συχνά.

 

Συζήτησε τις απορίες του Max και της Mia

  • Τι βρίσκεται στο εσωτερικό ενός λουλουδιού;
  • Πως οι διάφοροι οργανισμοί βοηθάνε στην αναπαραγωγή των φυτών;
  • Πως ονομάζεται αυτή η διαδικασία;

Μοιράσου τις ιδέες σου μέσω του αρχείου κειμένου.

 

 

  1. Στάδιο κατασκευής

 

Χρησιμοποίησε τα τουβλάκια:

  • Κατασκεύασε ένα μοντέλο που να προσομοιάζει μια μέλισσα που πετάει γύρω από ένα λουλούδι που έχει γύρη.
  • Κατέγραψε το μοντέλο σου μέσω φωτογραφίας ή κάποιου βίντεο.

 

 

 

Συνέδεσε το Smarthub

  • Ενεργοποίησε το Smarthub και σύνδεσε το στην συσκευή σου. Δες το βίντεο αν χρειάζεσαι βοήθεια.
  • Δες το πάνελ των βοηθειών για περισσότερη καθοδήγηση.

 

Προγραμμάτισε το μοντέλο σου

  • Προγραμμάτισε την μέλισσα να σταματάει πάνω από το λουλούδι ώστε να συλλέξει την γύρη!

 

  1. Στάδιο διαμοιρασμού  

 

Οριστικοποίησε το αρχείο σου

  1. Εξέτασε κάθε ένα από τα μοντέλα που κατασκεύασες και κατέγραψες. Ποιοι είναι οι περιορισμοί του μοντέλου σου;
  2. Οργάνωσε τις πληροφορίες που κατέγραψες.
  3. Εισήγαγε κείμενο με σημαντικές πληροφορίες, φωτογραφίες, στιγμιότυπα αποτύπωσης ή βίντεο για να παρουσιάσεις και να περιγράψεις πως το μοντέλο σου αναπαριστά έναν οργανισμό που βοηθά ένα φυτό να αναπαραχθεί.