Sub lesson: Track your Package

Kickstart a Business 3/6

Σε αυτή την ενότητα οι μαθητές θα αναπτύξουν αποτελεσματικές δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων εφαρμόζοντας την τεχνική της διάσπασης ενός προβλήματος σε απλούστερα μέρη. Θα αξιοποιήσουν την χρήση ψευδοκώδικα ως εργαλείο για να θέσουν σε μια σωστή αλληλουχία τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν. Επιπλέον θα χρησιμοποιήσουν τον υπάρχον κώδικα με γνωρίσματα ώστε να αναγνωρίσουν μοτίβα ενώ συστηματικά θα εντοπίζουν και θα διορθώνουν σφάλματα. Τέλος θα χρησιμοποιήσουν συνθήκες και συνδυασμούς συνθηκών με σκοπό να προγραμματίσουν κωδικοποιημένες συσκευές.

Σκοπός του μαθήματος:

Οι μαθητές να αναπτύξουν την ικανότητα τους να αναγνωρίζουν μοτίβα και να δημιουργούν αποτελεσματικά προγράμματα.

Έχασες δέματα;

Φυσικά όλοι θέλουν τα γνωρίζουν που είναι τα δέματα τους. Για τον λόγο αυτό χρησιμοποιούμε συστήματα εντοπισμού.

Μπορείς να δώσεις ένα παράδειγμα συστήματος εντοπισμού;

Xτίσε τον εντοπιστή

Αυτή η καταπληκτική συσκευασία τεχνολογίας εντοπισμού θα ακολουθεί την τοποθεσία του δέματος σε πραγματικό χρόνο. Πρώτα όμως πρέπει να κατασκευάσουμε:

  • Το άνω μέρος του εντοπιστή
  • Το κάτω μέρος του εντοπιστή

Ετοίμασε τον εντοπιστή

Εισήγαγε μια σελίδα χαρτιού στο σύστημα εντοπισμού και εξέτασε κάθε κίνηση του.

Ο εντοπιστής θα πρέπει να ακολουθεί:

  • Mια οριζόντια γραμμή (αριστερά – δεξιά)
  • Μια κατακόρυφη γραμμή (πάνω – κάτω)

Εντόπισε τα δέματα στον χάρτη της πόλης

Εισήγαγε τον χάρτη της πόλης στο σύστημα εντοπισμού και συνδύασε τα παραπάνω τμήματα κώδικα με σκοπό να ακολουθήσεις την διαδρομή.

Έφτασε;

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα ίδια τμήματα κώδικα αλλά αυτή τη φορά η διαδρομή έχει κάποια πιο δύσκολα σημεία!

Πως τα πήγες;

Τι έκανες καλά; Είναι κάτι που θα μπορούσες να κάνεις καλύτερα;

Το δέμα σου παραδόθηκε !!