Η αναπηρική καρέκλα της Μάγκι.

Οι μαθητές θα διερευνήσουν τους τροχούς και τους άξονες και θα αναπτύξουν κατανόηση των αναγκών των συνανθρώπων τους. Θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σχετικά με τους τροχούς και τους άξονες. Προτρέπουμε τους μαθητές να εντοπίσουν από τα σετ LearnToLearn, τα τούβλα εκείνα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως τροχοί και άξονες, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.


Οι μαθητές ανακαλύπτουν το σετ του Learn To Learn και εξασκούνται στις διοικητικές ικανότητες. Ταξινομούν και κατατάσσουν τα τουβλάκια με διαφορετικούς τρόπους. Συνεργάζονται για να φτιάξουν κοινά ονόματα για τα τουβλάκια τους.

Με αφορμή το παραμύθι “Δεν είμαι τόσο αλλιώτικος από τους άλλους” συζητάμε για ένα κορίτσι, τη Μάγκι, που είναι ΑμΕΑ και χρησιμοποιεί αναπηρικό καροτσάκι όλη της τη ζωή. Συζητάμε για την καθημερινότητα, τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της. Είναι η πρώτη της μέρα σε ένα νέο σχολείο και η Μάγκι θα ήθελε μια καινούργια αναπηρική καρέκλα για να ξεκινήσει το σχολικό έτος. Θέλει να είναι γρήγορη, ασφαλής, πρωτότυπη και διασκεδαστική!