Πέρα από τον Ποταμό.

Οι μαθητές θα διερευνήσουν, θα σχεδιάσουν και θα χτίσουν τις δικές τους γέφυρες. H Emma και ο Thomas είναι καλοί φίλοι. Βρίσκονται στις αντίθετες πλευρές ενός ποταμού. Το νερό είναι τόσο ορμητικό ώστε κανένας από αυτούς δεν μπορεί να κολυμπήσει στην άλλη πλευρά. Ζητάμε από τους μαθητές πώς μπορούν να βοηθήσουν την Emma και τον Thomas, ίσως χρειάζονται μια γέφυρα;


Οι μαθητές ανακαλύπτουν το σετ του Learn To Learn και εξασκούνται στις διοικητικές ικανότητες. Ταξινομούν και κατατάσσουν τα τουβλάκια με διαφορετικούς τρόπους. Συνεργάζονται για να φτιάξουν κοινά ονόματα για τα τουβλάκια τους.

Αφού παρατηρήσαμε στο διαδίκτυο γέφυρες διαφόρων τύπων, μεγεθών και υλικών, οι μαθητές κατασκεύασαν τις δικές τους γέφυρες, αρχικά σε ατομικό επίπεδο και στη συνέχεια σε ομάδες. Μέσα από τη διαδικασία αυτή ήρθαν σε επαφή με τη Μηχανική καθώς αντιλήφθηκαν ότι όσο πλατύτερο είναι το ποτάμι, τόσο πιο δύσκολη είναι η πρόκληση.