Σκουλήκια και πουλιά.

Οι μαθητές θα διερευνήσουν τις αρχές του προγραμματισμού συμμετέχοντας σε ένα στρατηγικό παιχνίδι. Εξηγούμε στους μαθητές ότι το σκουλήκι και το πουλί, είναι πολύ πεινασμένα. Το σκουλήκι θέλει να φτάσει στο μήλο έτσι ώστε να μπορέσει να το φάει, αλλά πρέπει να είναι πολύ προσεκτικό, γιατί το το πουλί θέλει να φάει το σκουλήκι. Το σκουλήκι πρέπει να φτάσει στο μήλο χωρίς να αγγίξει το πουλί, και ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό, είναι να φτιάξουν οι μαθητές  μια διαδρομή χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα τούβλα από τα σύνολα Learn to Learn. 


Οι μαθητές ανακαλύπτουν το σετ του Learn To Learn και εξασκούνται στις διοικητικές ικανότητες. Ταξινομούν και κατατάσσουν τα τουβλάκια με διαφορετικούς τρόπους. Συνεργάζονται για να φτιάξουν κοινά ονόματα για τα τουβλάκια τους.

Για το συγκεκριμένο μάθημα χρησιμοποιήθηκαν μεγαλύτερες πλακέτες για να έχουν οι μαθητές χώρο να κατασκευάσουν τη δική τους διαδρομή, καθώς και συγκεκριμένα τούβλα με συγκεκριμένες δράσεις: Κόκκινα τουβλάκια: Κίνηση προς τα εμπρός, Μπλε τουβλάκια: Κίνηση προς τα πίσω, Κίτρινα πλάγια τουβλάκια: Στροφή αριστερά, Πορτοκαλί πλάγια τουβλάκια: Στροφή δεξιά, Στρογγυλά τουβλάκια: στροφή 180 °. Ζητάμε από τους μαθητές να επιλέξουν τα κατάλληλα τούβλα, έχοντας υπόψην τους τις ανάλογες δράσεις και στο τέλος συγκρίνουμε τις λύσεις τους στην τάξη. Παρατηρούμε την κάθε διαδρομή ξεχωριστά και εξηγήσουμε ότι όλες οι λύσεις είναι σωστές και ότι υπάρχουν διάφοροι τρόποι να επιτευχθεί το ίδιο αποτέλεσμα.