Από κάτω προς τα πάνω.

 Οι μαθητές δημιουργούν μια κατασκευή που θα στηρίζεται σε γερά θεμέλια, εξερευνώντας τις έννοιες της σταθερότητας και της ισορροπίας. Αρχικά, ξεκινήσαμε με μια συζήτηση για το ποιο είναι το πρώτο και πιο βασικό βήμα για να πετύχει μια κατασκευή, κυρίως όταν θέλουμε να φτιάξουμε κάτι που να έχει ύψος (π.χ ένας πύργος). Βασικός μας στόχος ήταν οι μαθητές να εξερευνήσουν τις έννοιες της σταθερότητας και της ισορροπίας καθώς και το πόσο αλληλένδετες είναι στη διαδικασία της κατασκευής. Αφού πειραματιστήκαμε με τα συμβατικά lego της τάξης μας, καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως μια κατασκευή χωρίς γερά θεμέλια και σωστή τοποθέτηση των τούβλων είναι καταδικασμένη να καταρρεύσει.


Οι μαθητές ανακαλύπτουν το σετ του Learn To Learn και εξασκούνται στις διοικητικές ικανότητες. Ταξινομούν και κατατάσσουν τα τουβλάκια με διαφορετικούς τρόπους. Συνεργάζονται για να φτιάξουν κοινά ονόματα για τα τουβλάκια τους.

Στη συνέχεια, οι μαθητές εργάστηκαν ατομικά και δημιούργησαν βήμα βήμα, έναν πύργο ή οτιδήποτε άλλο που έχει ύψος. Βασικός κανόνας ήταν να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή τόσο στα θεμέλια, όσο και στον κορμό της κατασκευής τους, ώστε να μπορέσουν να τη συνεχίσουν και να την ολοκληρώσουν χωρίς να κινδυνεύει να διαλυθεί στην πορεία. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, οι μαθητές μπορούσαν να αλλάζουν ανά πάσα στιγμή την κατασκευή τους, ώστε σε περίπτωση που τρέμει και δεν είναι σταθερή, να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι το επιθυμητό. Στο τέλος του μαθήματος, οι μαθητές σύγκριναν την κατασκευή τους με αυτές των συμμαθητών τους, μίλησαν για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν με τη δημιουργία τους, καθώς και για τις κινήσεις που έκαναν για να πετύχουν μια ολοκληρωμένη, σταθερή κατασκευή που ισορροπεί χωρίς κόπο.